tirsdag 13. mars 2012

Jeg elsker helg!

Jeg elsker helg! Og gleder meg alltid masse til den kommer. To hele dager fulle med bare fritid som går med til med selv, venner, dyrene mine og familien :) Selvfølgelig liker jeg det jeg driver med på hverdagene, men den følelsen når alt er ferdig fredag ettermiddag, og du vet at du bare har fri! Og nå som det virkelig er godt vær ute, er det ekstra deilig :) Jeg kunne aldri tenke meg å binde meg til for eksempel jobb i helgene. Uff... Jeg skjønner jo selvsagt at noen også er nødt til å jobbe da og, men for min del så håper jeg at jeg alltid vil ha lørdager og søndager fri :) Jeg bruker heller tiden min på å hjelpe venner og familie litt.

Jeg vil også anbefale en blog jeg leser mye. Dere kan finne den her. Og jeg er forresten kjempefan av Elvis, og her kan dere se en av mine yndligsvideoer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar